Subaru ile olan anlaşmasını sonlandıran Petter Solberg bir Norveç televizyonuna yaptığı açıklamada "Petter Solberg Rally Team" adı ile kendi takımını kurabileceğini belirtti. 2003 Dünya Ralli Şampiyonunun henüz ne yapacağı belli değil fakat Subaru'nun sahibi olan Fuji Heavy Industries'ten kontratını aldığı için istediğini yapabilir. Norveç Rallisi'nin ülkesi için önemli olduğunu vurgulayan Solberg,
WRC
Sebastien Loeb’ün S2000+ Değerlendirmesi
Beş dünya şampiyonluğu bulunan Sebastien Loeb, FIA'nın kararı doğrultusunda 2010 yılında WRC otomobillerin yerini alacak olan Super 2000+ araçlar hakkındaki görüşlerini açıkladı. Loeb, şu anki S2000 yönetmelikleri geçerli olmayacacağı için mutlu. Bir S2000+, günümüzün S2000ler'ine kıyasla daha fazla torka ve (turbo sayesinde) yaklaşık 100 hp fazla güce sahip olacak. Fransız
Citroën Junior Team
Citroën Sport tarafından yapılan açıklamada Citroën'in 2009 WRC sezonunda 'Manufacturers 2' takımı olarak Citroën Junior Team'i yarıştıracağı belirtildi. Citroën Sport Technologies tarafından yürütülecek olan takımda geçtiğimiz yıllarda başarılarını gösteren genç ve yetenekli sürücüler yer alacak. Takımda yer alacak tüm sürücülerin listesi ve katılacakları yarışlara dair bilgiler önümüzdeki günlerde kesinleşecek. Citroën Sport
Wilks Seçenekleri Değerlendiriyor
Subaru’nun FIA Dünya Ralli Şampiyonası'ndan çekildiğini duyurmasının ardından 2009 için planları suya düşen Guy Wilks diğer seçenekler üzerinde çalışıyor. İki kere şampiyon olan İngiliz yıldız Salı günü çekilmenin duyurulmasından hemen önce Prodrive ekibiyle bir anlaşma imzalamak üzereydi. Anlaşma imzalanabilmiş olsaydı Wilks ve co-pilotu Phil Pugh 2009 WRC’de Subaru’nun 3’üncü resmi
Petter Solberg İrlanda Rallisi’ni Kaçırıyor
Petter Solberg bir Norveç gazetesine, 2009 İrlanda Rallisi'nde yarışamayacağının kesinleştiğini söyledi. Ancak Norveç'te start almak için girişimleri devam ediyor. İrlanda Rallisi'nin son kayıt tarihinin yarın olması nedeniyle, Solberg bu yarışı kaçıracağını belirtti. Solberg açıklamasında şunları söyledi: "Hayal kırıklığına uğradım ve üzgünüm. İrlanda Rallisi'nde yarışmayacağım ve diğer iyi sürücüler etap startındayken
Sebastien Loeb’ün Audi Quattro S1 Hayranlığı
Sebastien Loeb, Eurosport Fransa'yla yaptığı söyleşide Audi Sport Quattro S1'e hayran olduğunu fakat bugünün WRC otomobillerini daha iyi bulduğunu söyledi. Loeb, rallinin 70'li ve 80'li yıllardaki durumuna da nostaljik yaklaşmadığını belirtti. Fransız sürücü şunları söyledi: "70'lerde ve 80'lerde ralliyi takip etmiyordum çünkü o yılları ancak 90'larda yarışmaya başladığımda farkettim. Ralli
Şampiyon S2000’e Sıcak Bakıyor
Son Dünya Şampiyonu Sébastien Loeb, daha önce s2000 için yaptığı olumsuz açıklamalardan uzak bir açıklamada bulundu. Söz konusu araçların, hali hazırda piyasada bulunanlardan çok daha farklı olacağını, bu nedenle maliyetler de düşünüldüğünde, S2000+'nın WRC'nin geleceği için iyi bir proje olabileceğini söyledi. FIA’nın son düzenlemelerine göre, 2010’dan itibaren WRC’de kullanılacak olan
Citroen 2. WRC Takımı’nı Kurdu
2009 Dünya Ralli Markalar Şampiyonu Citroen Takımı, yeni sezonda yarışacak olan 2. takımını bugün açıkladı. Takım Direktörü Olivier Quesnel yaptığı açıklamada “ Kurallar gereği ikinci takımımız, markalar şampiyonasından puan alabilmek için sezonun en az 8 yarışında mücadele edecek. Takımın pilotları ise, 2008 Dünya Gençler Ralli Şampiyonu Sebastien Ogier, Conrad Rautenbach
Ogier 2009 WRC Yarışlarında
2008 JWRC Şampiyonu Sebastien Ogier, iki hafta önce Wales Rallisi'nde kariyerinin ilk WRC otomobilini sürdü ve yarış dışı kalana kadar da iyi bir iş çıkarttı. Ogier, birinci gün ilk beş etabı kazanmış ve kariyerinin ilk WRC yarışı olmasına rağmen liderliğe yerleşmişti. Ancak daha sonra yaşadığı problemler ile gerilere düştü. Bu
Atkinson Koltuk Arayışında
New.com.au’ya göre, Chris Atkinson Subaru’nun 2009 WRC’den çekilme kararıyla şoka uğradığını, fakat yarışmak için ücret ödemek istemiyorum sözlerine rağmen gelecek yıl yarışmak istediğini itiraf etti. Atkinson daha önceki sözleri hakkında news.com.au’ya şöyle konuştu: ‘Şu an 2009 yılı için Subaru’yla hala sözleşmem var. Ama açıkça görülüyor ki onlar yarışmıyorsa ben de